Ons serviceteam bestaat uit ervaren getrainde mensen met veel kennis van onze machines. Wereldwijd hebben wij service engineers in dienst, en streven wij ernaar om uw productielocaties, waar nodig, in hun eigen taal te bedienen. Met ons complete serviceprogramma werken wij samen met u aan globale effectiviteit en efficiëncy: ‘Ensuring global productivity’.
AWL staat 24/7 voor u klaar. Wij leveren maatwerk op basis van uw operationele uren.

Contact

T +31 (0)341 411 855
E service@awl.nl

Belt u vanuit China, Mexico of de Verenigde Staten en heeft u service nodig? Neem dan contact op met de vestiging bij u in de buurt.

24/7 Service Online Support

Met onze ‘24/7 Service Online Support’ is het mogelijk om middels een beveiligde verbinding online te diagnosticeren en, indien wenselijk, direct over te gaan op probleemoplossing. Door middel van dit servicepakket kunnen wij het machineproces bekijken, bewaken en bijsturen. Tevens kunnen wij een back-up maken, maar ook kleine aanpassingen uitvoeren in het besturingssysteem en/of aan de procesparameters. 24/7 Service Online Support heeft als doel om u, in het geval van productiestilstand, zo snel mogelijk verder te helpen. Uiteraard kunnen wij u op een later tijdstip ondersteunen bij het bepalen en uitvoeren van verdere correctieve acties.

Preventief onderhoud

Preventief onderhoud aan uw machine(s) is essentieel als het gaat om continuïteit en een hoog niveau van productiviteit. Onze fieldservicetak is gespecialiseerd in het uitvoeren van inspecties en preventief onderhoud.

Uitvoering kan eenmalig of op contractbasis waarbij wij starten met statusopname d.m.v. een inspectie. Eenvoudige punten zullen wij uiteraard direct verhelpen. Na afloop van de inspectie ontvangt u een rapportage met bevindingen en aanbevelingen. Vervolgens bieden wij u een op maat geschreven aanbieding aan voor het onderhoud en/of de betreffende onderdelen.

In het kader van preventief onderhoud bieden wij ook datalogging aan. Hierbij worden de meldingen en events vanuit de besturing opgeslagen op een separaat apparaat. De data wordt daarmee lokaal opgeslagen en kan middels een beveiligde online verbinding uitgelezen worden (bewaartermijn ca. zes maanden). U bent met dit product voorbereid op toekomstige ontwikkelingen en in geval van storing of optimalisatie-/ aanpassingsvraagstukken kan er eenvoudig teruggekeken kan worden in de historie.


Training

  • Besturing
  • Proces
  • Robot
  • Storingsdiagnose
  • Onderhoud
  • Machinegebruik

Spare & Wear Parts

  • Maatwerk op basis van levertijden
  • Levering gedurende de levenscyclus van de machine
  • In het geval van stilstand garanderen wij uiterste inspanning om uw stilstand te beperken.

Diensten

  • Machine aanpassingen
  • Upgrades
  • Optimalisatie
  • Procesondersteuning
  • Service-Online-Support

Garantie

  • Toegewijd backofficeteam
  • Beschikbaarheid van technische ondersteuning
  • Standaard bereikbaarheid tijdens kantooruren

Share

Facebook Twitter LinkedIn Email
Back to top